Pàgines

dijous, 29 de setembre del 2011

Kimbo

Sóc una gran amant del bon menjar japonès. Per això una de les millors notícies que vaig tenir l'hivern passat va ser l'obertura del restaurant Kimbo al centre de Sabadell.

A Sabadell ja teníem un japonès, el Sakura, i pel que m'han dit ara ja n'hi ha un altre que encara no he provat, però l'ubicació del Kimbo, al centre de tot, el fa perfecte. 
Pel que m'han dit el Kimbo està pensat per ser un take away, tot i que tens la possibilitat de menjar allà. De fet jo prefereixo menjar allà que emportar-m'ho. Les vegades que m'ho he emportat he acabat menjant-ho fred (les coses calentes, clar...)
El restaurant és molt petit i amb decoració minimalista, tot blanc. 
Com a inconvenient podem dir que les taules estan tan juntes que estàs al cas de tota la conversa de la taula del costat i que el servei és lent. Per la resta tot perfecte, només cal anar-hi amb paciència i bona companyia.
El menjar és boníssim i les racions acceptables (8 makis). Normalment demanem uns 5 plats per 2 pax. En comparació als altres japonesos que he anat aquest és realment econòmic.
Els plats que recomano són el Katsudón (arròs amb verdures i tiretes de carn magra de porc arrebossada), les croquetes de patata, els makis de tonyina i advocat, els makis de tàrtar de tonyina i el Yakisoba de gambes; però cal dir que tot està boníssim.
Les meves postres preferides són els profiterols amb xocolata calenta i gingebre (res a veure amb el que us pugui venir en ment) tot i que no està gens malament el pastisset de monjeta dolça (el del Doraemon) i les boletes d'arròs amb mousse de maduixa (Daifuku, em sembla).

Restaurant molt recomanat a on intento anar sempre que puc enganyar a algú per sopar menjar japonès (que no és feina fàcil).

El restaurant no té pàgina web però uns annexo això per informació de contacte Kimbo

Katsudon

Daifuku

Maki-sushi


2 comentaris:

  1. A mi m'enganyaries segur, que m'encanta el menjar japonès. No sé si les fotos són d'allà, però tenen una pinta tots els plats! Ostres, m'has fet entrar més mono del que ja tenia, que fa molt que no hi vaig (massa pel meu gust). Jo no solc anar a japonesos de categoria, això sí, però en gaudeixo igualment. Ara un plat de yakisoba me'l fotia, eh! I no dic nigri-sushi, perquè això m'ho fotria a totes hores.

    ResponElimina
  2. Les fotos no són d'allà perquè no en tinc. Les vegades que hi he anat a sopar he anat per feina ;) Però en viu encara fa més bona pinta tot plegat.
    Si tens l'oportunitat d'anar-hi no ho dubtis!

    ResponElimina