Pàgines

diumenge, 25 de setembre del 2011

Game of thrones


Fa unes poques setmanes, de rebot vaig anar a topar amb el capítol 1 d'aquesta sèrie.  Fent el xafarder pel disc dur del reproductor vaig veure amagada tota la primera temporada d'una sèrie de la que només sabia que la meva mare estava llegint el tercer llibre. Tota la temporada + temps de sobres= vici total.

La primera temporada consta de 10 capítols de 60 minuts aproximadament cada un d'ells. 
Cal estar sempre al cas per no perdre't res. Si badeu en algun moment pot ser que us perdeu algun detall important de la història. 
Hi ha molts personatges, de bons, de més dolents que la tinya, de valents, d'entranyables, dels que no els hi acabes de veure l'aigua clara... I el més important de tot, no per ser part molt important en la història vol dir que tinguis immunitat. El més important de tots pot perdre el cap en qualsevol moment.

Està ambientada en l'edat mitjana i en el final d'una etapa de bonança. Hi ha reis, prínceps desterrats, nans, germans incestuosos, llops, dracs i molta set de venjança. També hi ha un mur que els separa del més enllà, habitat per criatures estranyes i homes que només es moren si són cremats. 
És una sèrie amb tots els ingredients per enganxar als amants d'Els Tudor o El senyor dels anells. Té una mica de cada una.





2 comentaris:

  1. Tothom en parla meravelles, però no m'hi acabo d'atrevir. És que jo em posaria a llegir els llibres, segurament m'agradarien, i ja no llegiria res més, que són infinits. Crec que algun dia m'hi hauré de posar, però de moment dono llargues...

    ResponElimina
  2. De llibres ja n'hi ha 4 i em sembla que en breu sortirà el cinquè. I tens raó...ja no llegiries res més. Ma mare des de que va començar el primer ha fet poca cosa més que llegir fins que no els ha acabat i ja té el mono del cinquè perquè s'ha quedat bastant empantanegat tot plegat.

    ResponElimina