Pàgines

dijous, 15 de setembre del 2011

Cafè de la princesa


Una de les tradicions més importants de la meva família és la celebració de l'aniversari de la meva mare. No és que no celebrem els demés aniversaris, que si que ho fem (de fet a casa acostumem a celebrar moltes coses, tantes que a vegades les parelles es queixen de les quantitats de vegades que han de dinar o sopar amb la família política), però el de la meva mare és diferent. El seu aniversari cau a l'estiu i això ja ens serveix d'excusa per fer-la més grossa. Cada any ens porta a sopar a un lloc diferent i com que és tan perfeccionista cada any ens acaba sorprenent (tot i que no sempre es supera).

Aquest any hem anat al Cafè de la princesa. Situat al rovell del Born ja ens va crear una ambientació agradable entre turistes i locals que prenien alguna copa per les terrasses del voltant. 
El tracte del servei va ser correcte, la carta força extensa i variada,  les quantitats adequades i els plats molt bons (exceptuant el carpaccio de vedella que es va demanar la Rose i que portava una vinagreta de mostassa excessivament forta). Vaig trobar a faltar més varietat pel que fa a les postres (molt poca xocolata). 


Potser les taules estan massa juntes entre elles, però a nosaltres ens van portar a un semi reservat que ens va aillar suficientment de les converses alienes. 
A la sala hi ha un piano de cua i un músic que toca a partir de quarts de deu, creant un ambient molt agradable.

No us puc parlar de preu perquè no vaig pagar jo, però us annexo la pàgina web per a més informació: http://www.cafeprincesa.com/

2 comentaris:

  1. Felicitats a la mare!!! Però digue-li q el proper any s'esmeri un xic més en triar el restaurant, això es un niu de turistes i la relació qualitat-preu-comoditat no és gens bona.
    Repeteixo un petonàs ben fort a la sra. Vilaclara.

    ResponElimina
  2. Doncs a mi em va agradar força. Tema qualitat-preu no puc opinar perquè no vaig pagar jo. Pel que fa a la comoditat vam estar en un semi-reservat i suposo que tampoc és el mateix que estar a la sala amb tots.

    Ja felicitaré a la mare. De part de qui?

    ResponElimina