Pàgines

dijous, 22 de setembre del 2011

Cafè Balear


Aquest estiu unes amigues em van convidar a passar uns dies a Menorca i com que sé que el Toni hi estiueja cada any li vaig demanar recomanacions per deleitar el paladar. Em va dir que sens dubte havia d'anar al Cafè Balear i així ho vaig fer.

El Cafè Balear està situat al port de Ciutadella i, a diferència dels altres restaurants del port, té la terrassa a tocar de l'aigua. El lloc és realment bonic.
Per les cues que  hi ha sempre ja es pot deduir que s'hi menja bé. De fet nosaltres hi vam arribar a dos quarts de dotze pensant que no ens donarien taula i encara hi havia gent que s'esperava. A les 12 va arribar el nostre torn i, tot i les hores seguides que portaven treballant, el servei va ser molt amable.
En un principi vam patir perquè no tenen carta i et canten els plats, cosa que fa que no tinguis ni la més remota idea del mal que moriràs quan et portin el compte. Però vam pensar que un dia és un dia i que fós el que Déu vulgui. 
Tot el peix i el marisc és fresc, segons m'han comentat se'l pesquen ells (però això no ho puc assegurar). Tot estava espectacular, però cal dir que a l'hora que era teníem una gana que ens alçava. A destacar el carpaccio d'emperador i els calamars a l'andalusa.
Com que els meus comensals no són llaminers no vam demanar postres, no vaig veure ni la carta, o sigui que no us en puc dir res.
Tenint en compte que ens esperàvem pagar un ull de la cara ens va sorprendre no haver de pagar més de 30 euros pax.
Restaurant que no us podeu deixar perdre si algun dia aneu per Menorca. Totalment recomanable.

Us deixo la pàgina web per si voleu fer el xafarder  Cafè Balear



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada