Pàgines

dilluns, 24 de gener del 2011

Qui no té feina el gat pentina


Segons el doctor Cliff Arnalls, professor de la Universitat de Cardiff, avui dia 24 de gener és el pitjor dia de l'any.

Segons aquest doctor el pitjor dia de l'any és:

1/8 C+ (D+d) 3/8xTI MxNA
A on:
C= factor climàtic
D= deute adquirit durant el període de Nadal
d= diners que es cobraran al gener
T= temps transcorregut des del Nadal
I= Intent frustrat de deixar un mal hàbit
M= motivacions
NA: necessitat d'actuar per canviar de vida

Doncs el doctor Arnalls, després de descobrir aquesta fórmula matemàtica i aplicar-la, ha descobert que avui,  just un mes després de la nit de Nadal, i sempre segons ell, és el pitjor dia de l'any.

Jo sóc persona de lletres, no per vocació ni per devoció, sinó per tonteries de l'adolescència. Però bé, les ciències sempre m'han interessat molt, i per això he intentat aplicar aquesta fórmula per veure si realment avui era el pitjor dia de l'any:

1/8  de moooooolt fred que fa avui (no sé si s'ha d'agafar com a referència els graus mínims, els màxims o la mitjana)
+
(0 (tots els deutes de les compres de Nadal se'm van carregar a l'extracte de la targeta del 31 de desembre, és que a casa no fem reis, fem amic invisible i ens ho donem quan ens veiem) - nòmina del gener (i que tant agraïda estic de cobrar tenint en compte els temps que corren))

3/4 x 30 dies des de nadal x 0 (l'últim cigarro el vaig fumar el dia 4 de gener i des de llavors ni una sola calada, l'intent de deixar de fumar de moment no és frustrat)
x
infinites motivacions: fer esport 3/4 cops per setmana (realitzable sempre que el temps lliure m'ho permeti); posar-me cremetes a la cara cada matí i cada vespre, intentar menjar més sa i oblidar-me de la bolleria industrial; fer-me una llibreta amb toooooots els apunts que he anat recopilant de tots els cursos de fotografia.... bufff no acabaríem mai
x
molta necessitat d'actuar si vull canviar la meva monòtona vida
Bé, doncs això, que jo sóc de lletres i no he trobat manera de trobar números per les incògnites.
No tinc resposta per la fórmula però si el dia d'avui ha de ser el meu pitjor dia de l'any ja em va bé, he tingut un dia d'allò més tranquil.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada