Pàgines

diumenge, 27 de juny del 2010

Primer bany de l'estiu


Jo sóc de "litúrgies". 
Hi ha coses que per mi tenen un significat si es fan d'una determinada manera. La gent acostuma a dir-me que això és perquè tinc molt marcades les característiques del meu signe zodiacal: verge. Jo això no ho sé, només sé que hi ha coses que m'agrada fer-les en un conjunt i que per mi tenen un  sentit especial. Algú podria pensar que sóc avorrida perquè, any rera any, continuo fent-les igual.




Una d'aquestes litúrgies és el primer bany de l'estiu. Al juny, quan l'aigua encara està congelada i capbussar-te sencera a dins del mar fa que notis punxades als músculs, m'encanta anar a passar, ni que sigui un sol dia a Sant Pol. 
Aquesta visita a Sant Pol la puc resumir en: prendre molt el sol, banyar-me al mar més de tres vegades, creuar la via del tren, menjar un troç de pizza de pernil dolç al Deby, menjar-me una tarrina de gelat de bombon del Dino i un cornetto soft de sota el pis, pispar-li una mica de llet merengada a la Rose i, si hi ha sort, menjar un troç de coca de sucre, i si no hi ha sort, menjar un troç de tortell de crema. 


Es clar que a Sant Pol hi faig moltes més coses, però aconseguir fer el màxim d'aquestes si hi vaig a passar algun dia al juny fa que doni l'estiu per estrenat. És molt possible que ja m'hagi banyat abans en alguna piscina o algun altre poble de mar, però no enceto l'estiu fins que no faig el meu "ritual".

Aquests 4 dies he estat a Sant Pol i ho he fet tot. 
Dono per encetat l'estiu 2010!!!


PS: Aquest cop les fotos sí que són meves ;)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada