Pàgines

dissabte, 19 de juny del 2010

Ruta del carrilet: Olot-Girona

Avui he fet la meva jornada mensual en la implicació de l'esport a un nivell més intens que el de costum. Després de la meva participació en la 32ª Cursa de El Corte Inglés m'he atrevit a fer Olot-Girona amb bici per la Ruta del carrilet (59 km).

  
Per ser sincera us diré que ben bé des d'Olot no hem sortit. Hem sortit des de Les preses. I per continuar amb aquesta sinceritat també us diré que si que ho he fet tot amb la bici, però hi ha hagut alguna estoneta que no estàvem una sobre l'altra sinó que estàvem de costat. Però això també té mèrit perquè l'he hagut d'arrossegar una molt bona pendent que ens han regalat els  guardes forestals al fer un camí provisional per tenir el BO en obres. I dic BO en majúscules perquè 2km que havíem de fer en pla s'han convertit en uns quants més en pujades i baixades.

I m'ho he passat bé? Doncs de conya. I m'he cansat? Moltíssim. Als últims tres quilòmetres es veia la carretera i jo, mentre pedalava,  pensava: no pensis perquè si penses els faràs venir-te a recollir aquí mateix...

I ara, després d'un bon bany per treure tot el fang que m'ha embrutat fins dalt al coll, cansada  i amb mal de cul tot i anar amb culotte, estic estirada al llit escrivint això i em miro les cames plenes de blaus, rascades i fins i tot amb dos forats sangolents que m'he fet amb el plat de la bici (senyal de batalla) i em miro la marca del morè ciclista que m'ha quedat a l'esquena,  que no crec que me la pugui treure en tot l'estiu, i em sento molt orgullosa.





Les fotos no són meves. Només m'hagués faltat portar a l'esquena 400 gr de la càmera. Les he tret de la web www.tracksapedals.com.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada