Pàgines

dilluns, 9 d’agost del 2010

Fringe


Qui em coneix sap de la meva afecció/deliri per les sèries en general i les americanes en particular. Crec haver comentat alguna vegada que no tinc gaire predilecció per un gènere en concret... m'ho empasso tot!

Tot va començar amb el Perry Mason en blanc i negre, d'això ja fa molts anys. Va ser un calorós estiu en el que TV3 en va fer una reemissió a quarts de dotze de la nit. Va ser en aquella època que l'estiu tenia una cançó en català i cada vespre les Teresines les més bones veïnes ens distreien a l'hora de sopar. La sabiduria d'aquell home, que més endavant es va deixar barba i va adquirir color, em va enlluernar. Potser és per culpa seva que més tard vaig acabar llicenciada en dret...
Després del bon Sr. Perry va venir la Sue Ellen i el J.R. a Dallas, els crims que escrivia la doctora Fletcher, els expedients X del Fox Mulder i la Dana Scully, la Laura Palmer... Més endavant va apareixer el Gil Grissom cap del departament d'investigació forense de Las Vegas i finalment vaig descobrir la FOX i l'AXN en el satèlit digital. 

No ve al cas comentar totes les sèries que gràcies a aquests canals he arribat a descobrir perquè n'hi ha de tan bones que es mereixen una entrada pròpia. Però si que és veritat que la relació que vaig tenir aquell estiu amb el Sr. Perry ha fet que cada vegada que arriba el bon temps necessiti introduir-me de ple en una sèrie amb cos i ànima dedicant-hi gran part de les hores lliures que tinc. Recordo l'any passat que li va tocar el torn a Men in trees, passava una època toveta... Però també diré que la sèrie em semblava fantàstica i em sap greu que la retiressin sense el final que tan es mereixia.

Aquest estiu l'hi ha tocat el torn a Fringe. 
Sola a casa i amb 5 dies abans de començar a treballar m'he endinsat de ple dins d'aquesta història d'intriga, amb uns personatges molt aconseguits (sóc fidel seguidora del Joshua Jackson des de Dawson's Creek) i plena de fets paranormals, tant, que fa dos dies que tinc malsons.

Us la recomano. I vist que amb la crisi cancel·len la meitat de les sèries, saber que aquesta tindrà una tercera temporada completa (22 capítols) som bastants els seguidors que ha aconseguit captivar.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada