Pàgines

dissabte, 28 d’agost del 2010

Arribaré a temps...?


Avui he matinat,  m'he calçat les meves nike noves  amb el nike+ i l'ipod a la butxaca i he sortit a córrer amb la L.

Tinc un objectiu, 10km a la cursa de la festa major de Sabadell amb l'E. Ella ho veu molt clar. Jo fins avui ho veia gris.

Fins avui ja feia bastants dies que ho veia gris i per això he estat 2/3 cops per setmana entrenant. Però amb la calor que fa aquests dies entrenava a casa. Em pujava a l'elíptica, lleugereta de roba, amb una ampolla de litre d'aigua al costat, amb el ventilador a tota potència enfocant-me directament i amb l'ordinador davant mirant sèries. L'entrenament de les princeses, que dic jo.  Corria una hora aproximadament i acabava vermella com un pebrot. 

Però ja fa dies que tinc clar que això no és entrenar. He de sortir al carrer i notar com apreta la calor, i sobretot l'impacte del peu al terra, que amb l'elíptica els genolls no s'adonen de res. I això mateix he fet avui a les 9 del matí. En total han estat 5,5 km. El temps no el puc dir pq després ens hem regalat un esmorzar en una terrasseta però segur que ha estat més del que hauria.

Ara ja no ho veig gris. Ara ho veig negre. Queda una setmana justa per la cursa i ja m'estic posant nerviosa.

Però els nervis que m'ha causat el mal resultat no m'ha impedit de gaudir d'un bon matí amb la L.

2 comentaris:

  1. anims, tu pots amb això i més.

    ResponElimina
  2. esperava una entrada de cumple filosofant de la vida? la tindrem?

    ResponElimina