Pàgines

dilluns, 9 d’agost del 2010

En procés de tornar a la rutina...



Després de viure tres setmanes llevant-me a les deu, prenent el sol tot el matí, fent migdiades, disfrutant de les terrassetes, menjar sense comptar les calories, anar a dormir quan el sol fa hores que ha marxat i que la màxima preocupació fós el menú del dia següent o si faria bon temps ha arribat l'hora de tornar a la rutina.

I tenint en compte que l'ésser humà s'acostuma molt ràpidament a la bona vida... com puc de cop i volta tornar als dies en que m'he de llevar a un quart de set, que no tinc finestra al despatx perquè m'entri la llum natural, que no tinc temps per les migdiades, que a les terrassetes del meu voltant només hi queden els rodriguez, que les calories tornen a ser importants, que el llit s'ha d'ocupar encara que la calor no permeti dormir perquè necessito descansar i que les preocupacions tornen a trucar a la porta?

Doncs a l'oficina hem trobat un bon remei pels que ens toca treballar a l'agost: el pica-pica de els tres! 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada