Pàgines

diumenge, 9 de maig del 2010

M'encanten els esmorzars!!



M'entanten els esmorzars. És uns dels meus millors moments del dia, i és un millor moment que tinc cada dia. 

Si puc triar m'agrada menjar-me'l fora casa, al bar, i si encara puc triar més, en una terrassa amb el sol acariciant-me la cara. Si me l'he de preparar jo m'agrada fer-ho amb temps, sense presses i menjar-me'l amb calma; dolç o salat depen del dia.

Doncs avui he començat aquest cap de setmana llarg amb un molt bon esmorzar amb molt bona companyia, la Rose. Aquest dissabte, amb un sol molt esperat després de tants dies de pluja, abans de les 10 del matí ja baixavem les dues el carrer Petritxol mentre sens feia la boca aigua. El meu cap de setmana ha començat amb un suc de taronja natural, un croissant i un suís al Dulcinea, acompanyat d'una agradable conversa. Amb un esmorzar com aquest és impossible que el dia vagi malament.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada