Pàgines

dimarts, 25 de maig del 2010

32º Cursa del Corte Inglés

Des de fa una temporadeta no acostumo a dir que no a res. Potser perquè he estat bastant temps sense fer massa ara tinc la sensació que no vull perdre comba. Si puc, vull estar en tot. És molt difícil que surti una negativa de la meva boca a, podriem dir, quasi qualsevol pla (tan si em vingui molt de gust com si me'n vingui poc). 
Que resulta que he de matinar...cap problema; que tornaré tard i em quedaran poques hores de son... doncs endavant. Que no vaig pentinada... un monyet i andando! I gràcies a aquest canvi de manera de fer (de moment no de ser)  m'ho he passat molt bé i he disfrutat en moltes ocasions.

Però hi ha una NO negativa que encara em té sorpresa. Aquest diumenge a dos quarts de deu estaré palplantada a la Plaça Catalunya per començar la 32º Cursa del Corte Inglés. Suposo que aquesta no negativa també té sorpresa a l'Eli, que em va anar a apuntar de seguida abans  no me'n desdigués...
Jo, que vaig amb cotxe al gimnàs, aquest diumenge correré (és un dir) quasi 11 km per la ciutat comptal.
A vegades em sorpren la papallona que porto a dins.

1 comentari:

  1. 31039 era el número del meu dorsal. Ha estat dura i a la tarda em feia mal tot, però també ha estat gratificant.
    L'any que ve més i millor.
    Proper objectiu: 33º cursa corte ingles (millorant el temps)

    ResponElimina