Pàgines

divendres, 28 de desembre del 2012

Sóc spam?


Em sembla recordar que ja fa temps vaig escriure sobre  la quantitat de mails i de sms no contestats i la possibilitat de que estessin volant pel limbo sense saber a quin mòbil o compte de correu electrònic havien d'anar a parar.

Crec que ja he descobert a on van a parar, al correu no desitjat.

Últimament envio molt correu electrònic, i quan dic molt em refereixo al triple del que acostumava a enviar, tant a nivell personal com a la feina. El problema és que com que la quantitat de mails que jo rebo no s'ha triplicat; bé, si que s'ha triplicat, però per fer el còmput no tindré en compte la publicitat o el control, llistats i gràfiques comparatives de la feina... com que la quantitat de respostes no s'ha triplicat em tornava a qüestionar la pèrdua de mails al limbo dels missatges.

Quan ja començava a preocupar-me el fet de no saber si el receptor realment rebia el missatge, un dels meus caps (si, ara ja en tinc tres de directes) em va reclamar una operació important; operació que jo tenia parada perquè feia 8 dies que esperava la seva resposta. Quan li vaig comentar no sabia ni de què li estava parlant. Ja no espero respostes sobre temes importants d'altres departaments a on la gent no és massa professional més que res perquè ja ho sé que no ho són, de professionals, però aquesta vegada em vaig sorprendre. Quan li vaig comentar i li vaig imprimir el mail perquè veies dia i hora (per sort jo ho guardo quasi tot) ell ho va comprovar i no el tenia. Segurament el consideraria de poca importància i el va eliminar. Com que no li sonava de res no tinc ni clar que fins i tot l'hagués arribat a llegir.

M'havia estat plantejant enviar els mails amb acús de rebut, però en vista de l'interès dels receptors crec que el que faré és deixar d'enviar correu que es considera spam. Per les coses importants, i per desgràcia, cada vegada estic més habituada a enviar burofax.

4 comentaris:

  1. Bueno, potser spam laboral si, com tots els mindundis d'aquest mon i on m'incloc sense cap mena de dubte... per la resta... no nena, no, tu no ets spam... tu eres MIS FAVORITOS!!!!

    ResponElimina
  2. Això del rebut és una murga, però t'assegures que l'altre ho ha vist i no té excusa. Seria una opció, almenys per assegurar-te que els teus mails no són esborrats per manca d'interès. Si van a correu brossa perquè et considera spam ja és una altra cosa, però això que els esborrin voluntàriament...

    ResponElimina
    Respostes
    1. Si, a nivell personal no ho entraré a valorar perquè si no hi ha interès no n'hi ha, però a nivell laboral i en aquest cas concret que comento, que feia falta la seva resposta per continuar amb l'operació, només pot significar o excessiva acumulació de feina o manca de professionalitat. El que sap més greu és que les conseqüències les pateixen terceres persones que no en tenen cap culpa... en fi...

      Elimina