Pàgines

dijous, 30 de desembre del 2010

Balanç del 2010




El 2010 ja s'acaba, i ara semblaré una vella però sembla que va ser ahir que va començar, a Gósol, a Ca l'Hermano, nevant i jo amb màniga curta a la terrassa (tinc una foto que en dóna fe).

Però no va ser ahir no, va ser fa 365 dies i durant aquest temps...

He acabat la carrera de publicitat, he començat a fer curses i les he acabat. He intentat viatjar, m'ha fet una mica de mandra nedar. M'he proposat anar més amb talons, en dues ocasions he hagut de dormir pels racons, m'he tornat una experta en reclamacions. M'he començat a endinsar en el món de la fotografia, he après que a vegades m'he d'agafar les coses amb filosofia, a la feina hem continuat amb la mateixa monotonia. Aquest any no m'he posat gaire morena, he aguantat tot l'any sense cap massatge a l'esquena. He acabat el puzzle del meu quadre preferit, m'he acostumat a anar més tard que mai al llit, he estat quatre dies a Madrid. He fet una superexcursió amb bici, un cop al mes em dono algun caprici, he decidit que l'any que ve deixo el meu vici. Amb molt bones amigues cada quinze dies fem sopars, amb la Rosa faig els meus millors esmorzars, i la Su cada dimarts m'ensenya a fer exquisits menjars. A San Francisco havia d'anar, però a Frankfurt em vaig quedar i finalment a Sevilla vaig acabar, a Roma també  vaig tenir problemes amb el volcà. Aquest any la lectura l'he deixat una mica aparcada, però de sèries americanes no perdo passada. He ressucitat el meu blog tot i que hi escric poc. Aquest 2010 hi ha coses que he deixat sense fer, però si tot va bé, repetiré propòsits per l'any que ve.

I el que semblava més impossible... m'han tret els braquets!!

2 comentaris:

  1. t'agradene els esmorzars amb la rosa? si sempre la lia..i et fa comprar mides inhumanes de cafes amb llet tot i saber que tens intolerància a la lactosa.

    m'ha encantat lo de " he intentat viatjar" aixi dit de passada...molt fi.

    petonets

    ResponElimina
  2. Si, és veritat, sempre me la lia, però ja és part del seu encant.

    ResponElimina