Pàgines

dissabte, 18 de desembre del 2010

Sembla que hagi aixafat merda...


Aquest pont de desembre he tingut un déjà vu . Teòricament havia d'haver estat aqui:

Lisboa

però vist el gran èxit que tinc últimament amb els viatges he acabat aquí:

Madrid

Ja començo a agafar una mica d'experiència en la post-pèrdua/ post-cancel·lació de vols però tampoc és una peculiaritat que m'interessa posar en el meu currículum per tant, m'agradaria començar-m'ho a estalviar.
Sóc conscient que estic agafant una fama que encara que no vulgui m'estic guanyant a pols i comprenc que cada vegada hi hagi més gent que no s'atreveixi a viatjar amb mi.
A tots ells, a favor meu diré que sóc una molt bona companya de viatges plan B. Aquest any ja en porto dos (Sevilla i Madrid) i els dos han estat molt bé si tenim en compte el temps disponible de preparació.

Diuen que tots els camins porten a Roma. De fet no puc dir el contrari perquè és l'únic viatge truncat en el que he arribat al destí (abril'10 caos aeri pel núvol volcànic). I pel que he vist tots els viatges comencen a Madrid.


Doncs aquest ha estat el meu origen i ara, si us plau, deixeu-me volar en pau!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada