Pàgines

dimecres, 22 de desembre del 2010

El pre-nadal

Sempre m'ha agradat el Nadal i he pensat que ara que el tenim quasi a sobre es mereixia un post; però sentada davant la pantalla blanca de l'ordinador m'he adonat que no tenia res a escriure.
I no tenia res a escriure perquè no m'agrada el Nadal. Tampoc em desagrada. El Nadal és menjar i menjar fins que les intoleràncies alimentícies comencen a fer saltar les alarmes del nostre cos. I quan això passa ens tumbem i reposem. Que penses, reposem de què? si només hem menjat!!



A  mi el que de veritat m'agrada és el pre-Nadal.
- m'agrada veure que a finals de novembre les ciutats ja hagin penjat les llums de Nadal i pensar, per Déu que no és ni desembre!
- m'agrada quan entro a algun lloc i la música d'ambient són nadales (encara que siguin cutres i rocieras)
- m'agrada haver de pensar què regalo a cada un i perdre un o dos dies buscant-ho mentre el carrer i les botigues no poden estar més plenes de gent.
- m'agrada anar al sopar de Nadal dels amics de la feina i passar-me el sopar parlant només de feina fins que se'ns facin les tantes (copes incloses).
 - m'agraden els amics invisibles de compromís que sempre penses que no quedaràs bé i llavors ets tu que no saps quina cara posar quan obres el teu paquet.
- m'agrada fer sopars de nadal amb gent que veig poc amb l'excusa que hem de celebrar el Nadal.

Doncs per tot això que m'agrada i que ja se m'acaba faig aquest post de pre-Nadal

PD: rellegint la llista del que m'agrada veig que sóc una mica rara...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada