Pàgines

diumenge, 31 de juliol del 2011

Festa d'estiu a Cals Tort




Cada vegada que passava per davant d'aquell inmens jardí del vell mig del poble, amagat entre palmeres i murs, els meus ulls xafardejaven encuriosits a través de la porta de ferro que tancava el misteri. 
 Sense res a envejar a les reunions secretes de la pel·lícula Eyes wide shut jo sabia que cada any, una nit d'estiu, aquell jardí s'omplia de música, llums, rialles, exquisits menjars... en definitiva, d'autèntic divertimento, i que només uns escollits podien travessar la porta de ferro que durant l'any amagava tots els secrets. La nit escollida era una cel·lebració a l'entrada d'estiu tot i que l'estiu ja portés mig àpat assegut a la taula.

Aquest any m'han brindat l'oportunitat de travessar la porta i he pogut cel·lebrar la meva entrada de vacances a la festa d'estiu de Cals Tort. 
L'experiència ha estat totalment a l'alçada de les expectatives. He passat una nit de música en viu d'artistes que han improvitzat melodies, han tocat creacions propies i versionat d'alienes. He sopat plats molt gustosos a la llum d'espelmes i fanals que canviaven de colors. He begut mojitos entre rialles de mal acudits ben explicats.
El joc és ben senzill: algú t'hi ha de convidar i has de cuinar un plat; tot i que com que hi ha tant nivell els més porucs opten per portar vi.

Moltes gràcies per la vetllada. Ja estic pensant el plat que portaré l'any que ve.


2 comentaris:

  1. No corris tant! I si l'any que ve no t'hi conviden??

    ResponElimina
  2. Ai, és que m'he deixat d'explicar part de la normativa. Un cop t'han convidat ja tens via lliure pels propers anys sempre hi quan no desaparegui el nexe.

    ResponElimina