Pàgines

dimarts, 28 de juny del 2011

Posada a punt

Palamós

Per fi he fet el meu tastet d'estiu. 
Com cada any he aprofitat Sant Joan per fer una setmana de posada a punt de l'estiu. Per fer-me a la idea del que m'espera durant les vacances i agafar una mica d'empenta per arribar-hi amb més ganes.
Aquest any ha tocat Palamós i per sort el bon temps no ha deixat d'acompanyar-me.

Hi han hagut molts banys amb aigua congelada, hores i més hores de pendre el sol. Platges grans i cales petites. Protectors solars, aftersuns, hidratants, mascarilles, marques del bikini, irritacions a la pell. Pizzes, tapes a Can Nicanor, menjar mexicà, entrepants de mil pisos, horxates, daikiris de maduixa, mojitos,  cerveses,  clares,  meló. Converses profundes, xerrades banals, nits en blanc i hores de son a la platja.

Ja està fet. Ha passat volant i segurament no he carregat les piles tan com esperava, potser em quedo sota mínims de bateria abans de l'agost, però igualment ha valgut la pena.


Palamós des del Glass Blanc

Mojito improvitzat

2 comentaris:

  1. Realment et cal assajar per anar de vacances? Jo m'hi acostumo mooooolt fàcilment!

    ResponElimina
  2. Hahaha, assajar no, només faltaria! Però si ja començo tenint coses fetes no se'm faran tan curtes les vacances "reals"

    ResponElimina