Pàgines

diumenge, 6 de maig del 2012

La Caixa de Pandora



El preu és una cosa molt subjectiva. Depenent de la importància que li donis a les coses estàs disposat a pagar més o menys. El que per uns és una ganga per altres pot estar sobrevalorat.
El problema ve quan pagues un preu pensant que fas un bon negoci i després resulta que el que et donen no s'ho val.

A la feina, fa poc més d'un mes ens va costar 5,20 euros obrir la caixa de Pandora, i veient totes les desgràcies que estan sortint de dins crec que el preu hagués hagut de ser molt més alt. 

Sé que no és ètic fer la vista grossa a segons què, però vista la magnitud de la possible tragèdia potser hauríem d'haver estudiat les possibles conseqüències que la nostra "ètica" ens portaria. Com a virgo que sóc, moltes vegades m'he de sentir dir que analitzo massa les coses, però situacions com aquesta em donen la raó en que a vegades ens precipitem en moments que el que requereixen és més calma.

Ara ens trobem amb una caixa massa petita per posar-hi tota la brutícia que n'ha sortit i demà es decidirà què es queda a fora per poder-la tornar a tancar. I a mi m'agafa mal de panxa només de pensar-hi.

2 comentaris:

  1. Vaja, un post una mica críptic... però espero que demà et passi el mal de panxa i que no sigui res.

    ResponElimina
  2. Si, ha sortit més críptic del que volia però fins que no es tanqui la caixa no m'he atrevit a més. Avui no ha quedat del tot tancada però sembla que les aigües s'han calmat una mica... el temps dirà. Ja no tinc mal de panxa :) Gràcies.

    ResponElimina