Pàgines

diumenge, 27 de maig del 2012

I love Burgers.


Fa un temps us vaig parlar del meu amic invisible

Doncs després de varis tweets, mails, consells per entrenaments, sèries i kilòmetres va passar a ser visible. Tenint en compte que els seus consell esportius em van ser de tanta ajuda vaig pensar que em fiaria totalment de les seves recomanacions culinàries. I sort n'he tingut perquè de moment només faig que sumar plaers gustatius.

Sóc una amant incondiconal de les hamburgueses. Però no de qualsevol hamburguesa no, de les bones, de les que tenen de tot, de les que tenen tant que no es poden ni tancar i que consten fer-les entrar a la boca. I com que li vaig comentar al meu amic invisible/visible (no goso treure-li l'etiqueta d'invisible perquè és força car de veure) em va dir que no em podia deixar perdre les hamburgueses del Kiosko . I dit i fet allà em vaig plantar.

El Kiosko està al Born (punt positiu perquè m'encanta passejar pel Born). És un local molt petitó amb una taula central i barres que ressegueixen les parets. Seus a on pots i quan pots, per tant és important anar-hi aviat o tenir paciència, i més tenint en compte que deu sortir recomanat a diverses guies perquè sempre (aquest sempre és les dues vegades que hi he anat, vull dir que el marge d'error és elevat) està ple de guiris. Demanes i pagues a la caixa i et donen un número, i quan les hamburgueses estan fetes te les porten, anava a dir a la taula, però bé... te les porten a on estàs.

Amb el missatge del tovalló ja t'avisen de que la concentració ha de ser màxima i s'hi ha de posar els cinc sentits. I ja que parlo de tovallons, agafeu-ne uns quants perquè seran necessaris. Jo vaig acabar amb mayonesa fins a les celles.


Tenen dotze o quinze tipus d'hamburgueses, pots triar el tipus de pa (tres tipus diferents) i afegir-hi complements. Pel que fa al preu, crec que no n'hi ha cap per sota dels 5,50 euros. N'he menjat de més cares que no s'hi poden ni comparar.

Jo vaig menjar la manxega: hamburguesa, manxego, ceba, ceba caramelitzada, enciam, tomàquet i una salsa que ara no recordo el nom.


I com que per fer baixar això cal fer una bona caminadeta, i que la companyia sigui agradable i la temperatura ideal ajuda força, res millor que passejar pel Born, que sempre és un plaer. 

I caminant caminant, potser acabes anant a parar a Santa Maria del Mar. I si vas allà et trobaràs amb el Bubò. Sé que després de veure la foto de l'hamburguesa pot semblar impossible fer-hi cabre alguna cosa més, però els que em coneixen saben que jo SEMPRE tinc lloc per les postres i més si són de xocolata. 
Per tant res millor que un bon final de vetllada menjant un Xabina (recomanació també del meu amic invisible). Millor pastís del món de l'any 2005.

 
 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada