Pàgines

dissabte, 23 d’abril del 2011

Sant Jordi


Avui he anat a fitxar a Rambla Catalunya.

Sé que pot sonar una mica massoquista, però m'encanta endinsar-me en el riu de gent que puja/baixa la Rambla Catalunya el dia de Sant Jordi. Encara que no pugui avançar perquè les persones de davant es paren a cada parada de roses, o que no pugui mirar llibres tranquil·lament perquè les persones de darrera m'apretin el pas, o que les vistes habituals siguin caps rera caps,... m'encanta Barcelona el dia de Sant Jordi.

Recordo quan treballava a Barcelona que m'oferia a totes les gestions que s'havien d'anar a fer només per poder baixar al carrer, o el primer Sant Jordi que vaig passar a la ciutat comptal, que amb uns amics de la facultat vam fer un picnic al Parc de la Ciutadella. També recordo un Sant Jordi de molt sol i hamburguesses al Valentino's, un altre de pastís de formatge al Fargi i uns quants d'altres fent cua al Racó... . 
Crec que recordo cada Sant Jordi que he viscut en els últims deu anys i de tots guardo molt bon records. Bé, sempre hi ha l'excepció, en el meu cas és el Sant Jordi'09 que va caure en dijous, vaig treballar tot el dia i després... en fi. Des d'aquell Sant Jordi he decidit que em regalo el dia i sempre que pugui me l'agafaré de vacances.


Doncs aquest Sant Jordi, que ha sigut passat per aigua per tots menys per mi que he gaudit de sol i una temperatura formidable (ja us he dit que és el meu dia i el destí m'ha ajudat a esquivar l'aigua), m'ha portat aquesta joia:

I com que a part de Sant Jordi és Setmana Santa i ja ho diuen que qui no té feina el gat pentina... esteu convidats tots a casa a berenar!




3 comentaris:

  1. Quina sort!!! Per fi he trobat en les teves meravelloses paraules un reord per aquells dies tan genials q varem passar junts. L'olor del dia de Sant Jordi sempre m'evoca a aquell primer amor d'adolescencia i sens dubte, a les hores Rbla Catalunya amunt i avall q hi vam passar.

    ResponElimina
  2. Per cert, a veure si trobem un dia pq em convidis a berenar aquests cupcakes q fan tan bona pinta i així faig una volta per Castellar. Nyam, Nyam,....

    ResponElimina
  3. Si, de fet tu tens tota la culpa de que m'encanti Barcelona per Sant Jordi ;)
    Jo cada any faig Rbla Catalunya amunt i avall!

    Ah, i avisa'm amb temps quan vinguis a berenar, aquestes obres d'art no es fan en un moment...

    PD: suposo que tens bona memòria i no penses només en el Racó, pq en el picnic a la Ciutadella tb hi eres.

    ResponElimina