Pàgines

dilluns, 25 d’abril del 2011

Polseres vermelles


Qui em coneix sap que una de les meves perdicions són les sèries. Puc passar hores i hores davant d'una pantalla mirant-ne temporades senceres. No tinc un gènere preferit, a mi m'entren igual comèdies,  intríga, policíaques, de llàgrima fàcil, d'aventures, de relacions familiars... però sempre he sigut reàcia a aquelles que setmana rera setmana et deixen amb regust amarg al cor i malestar al cos (he perdut alguna sèrie pel camí per provocar-me això).

Per aquest motiu, i perquè ja havia llegit El món groc, d'Albert Espinosa (i també tenint els antecedents de Planta Cuarta), vaig decidir rotundament NO mirar Polseres Vermelles (sèrie del Pau Freixas i l'Albert Espinosa).
Quan gràcies a Déu no tens la malaltia a prop, viure-la per elecció ho trobo fora de lloc i jo, d'enfermetats i hospitals, no vull anar més enllà del putiferi que hi ha a Anatomia de Grey o la frivolitat que envolta a House. Sempre pensava que el dilluns ja era prou dilluns com per acabar el dia envoltada d'un mar de llàgrimes provocades per nens rapats i coixos que havien de passar la seva infància en fredes parets blanques d'hospital.

Però ha arribat la Setmana santa i amb ella el canvi de programació. Com que s'acosta el capítol final de Polseres vermelles TV3 ha decidit fer una reposició, i fora tot pronòstic jo m'he enganxat a la repesca. I m'he enamorat del Lleó, el Jordi, la Cris, l'Ignasi, el Toni i el Roc. M'he enamorat de la seva tendresa, les seves històries, les seves aventures, les seves pors, la seva sinceritat i la seva alegria. Polseres vermelles va més enllà de la malaltia, ens parla de l'amistat, de l'acceptació i de l'optimisme. 

Aquesta Setmana Santa m'he trobat aquesta joia que entre moltes coses m'ha ensenyat que a vegades les primeres impresions ens enganyen, que he d'apendre a tenir la ment més oberta i no guiar-me per prejudicis. Com era d'esperar m'he vist envoltada d'un mar de llàgrimes, però amb regust a mel. 

Sèrie totalment recomanable. Jo ja estic fent el compte enrera pel capítol final del dilluns 2 de maig.

POLSERES AMUNT!!



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada