Pàgines

dimecres, 27 d’octubre del 2010

Welcome home!!!


Sóc una persona una mica presumida. 
Normalment em va bastant a èpoques. Hi ha moments que quan em porto bé, menjo sa, estic en el que jo crec que és el meu pes ideal, porto temps fent esport,... acostumo a ser-ho més que no pas en aquells altres moments en els que quan tinc gana em limito a obrir la nevera, faig més soffing que running i porto les puntes dels cabells obertes. 

Però independentment de tot això, quan marxo de viatge, ja m'hagi portat molt bé o pretengui portar-m'hi a la tornada (com és el cas) sempre intento endur-me les meves millors gales. 
Pot semblar una tonteria perquè en quin millor moment pots anar fet una mica una piltrafa si no és quan estàs envoltat de gent que no conèxies i que molt provablement no tornaràs a veure? Suposo que deu ser perquè sabem que farem àlbums i videos, i si sortim ben afavorits segur que posarem la foto en algun lloc del menjador, i clar, el menjador es mereix una etiqueta.

Però el pensament que et ve quan hi ha la possibilitat de perdre les teves millors gales és: qui carai em manava a mi posar això a la maleta!! Total, si m'havia de passar el dia caminant amunt i avall...
Per sort, les meves millors gales han tornat...  welcome home luggage!!!

1 comentari: