Pàgines

dimecres, 7 de desembre del 2011

Comiat

Un dia de maig del 2005 va entrar per la porta de l'oficina una noia que es deia com jo i amb qui havíem de formar el front office de l'Urbana 3. De seguida vem connectar. Entre ella i jo hi teníem a un home que cambiaba motocicletas por todoterrenos i la complicitat d'haver d'aguantar-lo ens va unir. Quan jo estava a la caixa gran ella m'ajudava a quadrar la moneda i després quan hi estava ella jo l'ajudava a passar nòmines i impostos.

A l'oficina n'hi van passar de tots colors i només ella i jo ho podem explicar perquè hi érem. La gent ha anat i ha vingut, i nosaltres els miràvem passar. Cada una va seguir un camí diferent. Ella era la Marta del plazo i jo la Marta de las empresas y las hipotecas però juntes i a tot arreu érem les Martes de la trenta. Crec que entre ella i jo hem arribat a ocupar totes les taules de l'oficina.

Amb ella he viscut moments importants de la meva vida i m'ha donat suport quan més l'he necessitat i sense haver-lo demanat. 
Tenim milions d'anècdotes per explicar perquè sis anys i mig donen per molt. Palamós, Sant Pol, Gósol, Londres, Madrid, les festes a Malibú, cap d'anys, Sant Joans, rebaixes, intents de jugar al quinto, sopars de Nadal, dinars de excompanys, tattoos, converses per intentar entendre el gènere masculí, els cafès dels dijous al migdia i sobretot els esmorzars de cada dia del món. I sempre recordaré que el dia 11/11/11 a les 11:11 estàvem juntes fent el cafè mentre a l'oficina hi havia un caos brutal.
L'esmorzar és un dels meus moments preferits del dia i ara que no ho faré amb ella no serà el mateix. 
Vull pensar que és un canvi positiu per ella i tenint en compte que jo perdo la companyia dels esmorzars però la guanyo en els sopars del dijous (perquè ens hem proposat reservar-nos el dijous per nosaltres) puc dir que si ella està bé ja em compensa. Tot i això sé que la trobaré molt a faltar perquè sense ella l'oficina ja no serà el mateix.


Ja tinc ganes de que arribi dijous!

Molt pocs dels molts moments que hem viscut juntes





3 comentaris:

  1. M'ha agradat molt!!!!!Et trobaré molt a faltar!!!!!A partir d'ara els dijous seran diferents....ja no serà el dia q treballem x la tarda,sino el dia que quedem x sopar!!!!!
    Hem passat moltes coses juntes.....i les que ens queden!!!!!!!!
    Un petonet ben fort!!!

    ResponElimina
  2. Anava a comentar, però vist que l'homenatjada ha dit la seva ara em sento una mica cohibit... Que us reserveu un dia per vosaltres diu molt, ja que no és difícil agafar confiança amb algú de la feina, però aquestes relacions es solen trencar quan algú marxa. Si seguiu comptant l'una amb l'altra us demostrareu que aquesta amistat és ferma i de veritat.

    ResponElimina
  3. Marta: si, a partir d'ara els dijous són diferents, i molen...
    XeXu: Si, aquesta amistat és ferma i de veritat. Això nostre va ser amistat a primera vista i mira, fins ara... Ja portem 6 anys i mig força intensos!

    ResponElimina