Pàgines

dimarts, 16 de novembre del 2010

Monòlegs




 Tot i tenir una setmana exageradament plena de coses a fer no he volgut perdre passada. 
Reunions, sopars, feina, cursos, vagues... han fet que aquests dies anés acumulant manca de son i unes lletges marques de cansament sota els ulls. Però això no m'ha impedit de seguir tirant de les forces que em quedava encara que els registres marquessin low battery.

Divendres em vaig plantar a veure aquest senyor al Club Capitol. Anava a cegues. Alguna vegada he sentit el programa de ràdio on diuen que treballava, però a ell ni un sol cop, que recordi. Però m'encanten els monòlegs i m'encanten els divendres o sigui que unint-ho no podia fallar.

Al principi l'ambient estava una mica fred i li va costar alguns minuts trencar el gel, però després tot va anar rodat. Vam riure sense parar. I és que... que bé t'ho passes quan t'ho passes bé!

1 comentari:

  1. a mi tmb em va encantar, aquest dimecres fan el piedraita al capitol. jo potser hi vaig, que tinc festa el dijous!!

    ResponElimina