Pàgines

dilluns, 3 d’octubre del 2011

Intentant no preocupar-me

Jo sóc patidora de mena. De petita ja ho era, i ara que intento fer memòria me n'adono que ho era molt. Més endavant vaig passar una època sense ser-ne en excès (potser dels 15 als 25) i llavors alguna cosa va canviar i les preocupacions van tornar a la meva ment.

Ja em sé tota la teoria per no patir, en alguns casos l'aconsello i tot. Però tal i com vaig comentar en un interessant post del XeXu , a vegades no m'aplico el que predico. Pel que fa a les preocupacions jo sóc d'aquelles que pensa massa en el futur i això em priva de viure la felicitat del present. Deixo de fer coses per aquell maleït i si... i he decidit que això no pot ser. 
Hi ha certa gent que em comenta que el que necessito és un coach, que em donarà tècniques per millorar aquests aspectes de la meva manera de ser que m'anclen i no em deixen fluir. 
De moment m'he fet amb aquest llibre, Como suprimir las preocupaciones y disfrutar de la vida, de Dale Carnegie. No n'he llegit massa però ja he trobat un parell de tècniques força vàlides que començo a fer servir ara que a la feina les coses sembla que es posen grises.

Ja us aniré posant al dia de la meva evolució...

3 comentaris:

  1. No crec massa en els llibres, però si et va bé, benvingut sigui. En el que sí que creuria més és en una ajuda externa, que no et soluciona la vida, però que t'ensenya com encarar-la una mica millor, ja que els canvis han de sortir de tu mateixa. Com que no et conec no et ser dir si les teves valoracions són correctes o no, assumeixo que et conexes bé, i per tant, encara que conèixer el problema ja és poder buscar una solució, crec que és dels casos que un coach d'aquests o un psicòleg et podria donar un cop de mà. Perquè no ens podem quedar ancorats en la part negativa de les coses si no ens permet avançar. Jo sempre advoco per sortir-se'n un mateix, però et veig en disposició de millorar, i és moment de rebre ajuda, si ho creus necessari.

    ResponElimina
  2. Si, jo sempre he sigut una mica de "do it yourself", però últimament he conegut casos propers de persones que han acudit a coachs i els resultats són més que bons. Crec que ho intentaré... i de moment em llegiré el llibre

    ResponElimina
  3. por alusiones!!!

    un d'aquests "coneguts" és una servidora.. i si, t'anirà molt bé.
    Son diners molt ben invertits.

    ResponElimina