Pàgines

dimarts, 31 de maig del 2011

Sense paraules




Fa dies que arribo tan cansada de la feina que la última cosa que em ve de gust quan tinc un ratet lliure és de posar-me altra vegada davant l'ordinador. Les hores del meu dia van corrent i sempre em venen el cap un post o dos; fins i tot els estructuro i en faig un esboç mental mentre nedo, torno del gimnàs o vaig conduint. Però quan és el moment de posar-me davant del teclat penso "millor demà" ; i així van passant els dies.

Potser hauria de comprar-me una llibreta i escriure'ls practicant la cada vegada pitjor caligrafia que tinc, i així quan tingués ganes d'estar més estona davant la pantalla no em passaria com ara, que estic sense paraules. 

Però bé, ja que passo per aqui aprofito per felicitar a la nineta dels meus ulls, la meva germana Rose, que avui fa anys. Sé que avui ha tingut un dia amb molta feina i més maldecaps dels que hauríem de tenir el dia del nostre aniversari, però ara ja està i d'aqui a una estona anirem cap a cuina, el nostre ratet setmanal.

Felicitats preciosa!

3 comentaris:

  1. Jo et recomano que tinguis una llibreteta i que com a mínim t'apuntis els temes. Bé, ja sé que moltes coses si no s'escriuen al moment després ja no té la mateixa gràcia o impacte per nosaltres mateixos, a mi em passa, però de vegades sí que hi ha idees que t'agrada recuperar i deixar escrites després.

    Ah, i felicitats per la Rose.

    ResponElimina
  2. Si, de fet si deixes passar els dies hi ha temes que ja no tenen la mateixa gràcia.

    Ja tinc la llibreteta preparada, merci pel consell.

    ResponElimina
  3. pues gràcies, tampoc vaig tenir tant mal dia, va acabar molt bé,i això és el que compte.

    ResponElimina